top of page

FAQ (PREGUNTES FREQÜENTS)

COM PUC COMPRAR?

A través de la nostra botiga online www.frigotienda.es pots realitzar la teva comanda de manera còmoda i segura per adquirir els nostres productes prement l'opció “afegir a la cistella”.

 

Per formalitzar i finalitzar la compra, prem a “confirmar comanda” indicant les dades necessàries per al pagament i l'enviament per iniciar el procés de preparació i enviament tan aviat com es pugui en un màxim d'1-2 dies laborables.

 

Si t'interessa algun producte que no és a la botiga, posa't en contacte amb nosaltres.

TENIU UNA COMANDA MÍNIMA?

Perquè una compra pugui ser efectuada, el valor deu ser igual o superior a 30€.

Si la quantitat total de la comanda supera els 60€, l'enviament d'aquesta serà gratuït.

TENEN L'IVA INCLÒS ELS PRODUCTES DE LA BOTIGA?

Tots els productes que estan a la nostra botiga en línia tenen inclòs l'IVA corresponent.

PUC REALITZAR LA COMANDA PER TELÈFON?

És clar, només heu de contactar a través del nostre canal web o el nostre telèfon d'atenció al client +34 678 81 44 92 i un dels nostres agents us atendrà personalment.

COM S'ENVIEN ELS PRODUCTES?

A La Frigotinda protegim al màxim el producte per lliurar en perfectes condicions un producte fresc i congelat.

El nostre embalatge consta d'una caixa isotèrmica precintada o una capsa de cartró especialment dissenyada per a productes a temperatura perquè no s'humitegi l'embalatge. Al nostre interior el producte està envasat o embolicat en paper de plàstic protegint perfectament el producte sense tenir contacte directe entre ells.

 

Totes les comandes surten del Prat de Llobregat (Barcelona) correctament empaquetades perquè arribin a la destinació en òptimes condicions.

Segons la destinació del client el podem lliurar amb la nostra pròpia flota de furgonetes de dues temperatures (-18ºC / 3ºC) o s'avisa a la nostra agència de transport urgent per a fred (J.CARBÓ) que passi a recollir-lo per les nostres instal·lacions.

QUINES SÓN LES ZONES DE REPARTIMENT?

Efectuem lliuraments locals a ubicacions concretes: el Prat de Llobregat, el Sant Boi de Llobregat, el Cornellà de Llobregat, l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, ​​Castelldefels i Sant Cugat del Vallès.

QUAN REBRÉ LA MEVA COMANDA?

Si el producte es troba en estoc, l'enviament de la comanda serà cursat immediatament a l'adreça de lliurament indicada pel client i lliurat en el termini d'1-2 dies laborables a comptar des del moment de tramitació de la comanda.

En general, llevat que hi hagi festius pel mig, seguim aquesta regla per assignar-te una data de lliurament que serà la més propera que podem oferir.

 

L'horari de repartiment és de dimarts a dissabte 9:00 a 15:00 h.

Si hi hagués qualsevol imprevist en el lliurament de la comanda ens posaríem en contacte a través de la seva adreça de correu electrònic, que us demanem a l'hora de fer el registre a la web, per trobar una solució. Alternativament, podríem posar-nos en contacte per telèfon, si ho hagués facilitat, o directament intentar una segona entrega a l'adreça facilitada. En cas de no haver-se pogut contactar ni lliurar el producte a la primera ni segona visita, el client serà responsable de contactar amb el transportista o amb La Frigotienda a través de correu electrònic i assumirà els costos addicionals que poguessin suposar successives entregues.

QUINES SÓN LES TARIFES D'ENVIAMENT?

Per a comandes la recollida de les quals sigui a la botiga (La Frigotienda) no es cobrarà cap despesa d'enviament.

Disposa del servei "Click & Collect" que es farà efectiu a la data i hora acordada amb el client entregat a l'establiment La Frigotienda el Prat de Llobregat.

Les regions a les quals es realitza entrega a domicili són les següents:

El Prat de Llobregat 

Sant Boi de Llobregat 

Cornellà de Llobregat 

Hospitalet de Llobregat 

Barcelona 

Castelldefels 

Sant Cugat del Vallès

 

Vàlid per a lliuraments de dimarts a dissabte.

Per estar al dia de la llista de poblacions actives per al repartiment a La Frigotienda, consulta al nostre apartat de la web.

QUINES SÓN LES FORMES DE PAGAMENT DISPONIBLES?

S'accepten pagaments en la pasarel·la de pagamnet de la nostra e-commerce. Les targetes permeses són Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro.

També disponible l'opció d'efectuar el pagament a través de Google Pay i Apple Pay. Si fos necessari fer qualsevol devolució o cancel·lació de la comanda, l'import es reemborsarà a través de la mateixa targeta de pagament.

COM SÉ SI LA COMANDA S'HA REALITZAT CORRECTAMENT?

Un cop feta la comanda, sempre t'enviarem un correu de confirmació amb el detall de la compra realitzada.

QUÈ FAIG SI NO PUC REBRE LA MEVA COMANDA DURANT L'HORARI DE LLIURAMENT?

Les comandes que no es puguin servir per motius imputables al client seran tornades a la nostra plataforma del Prat de Llobregat (Barcelona) i es tornarà a contactar amb el client per acordar propers passos de la comanda no entregada.

 

És molt important verificar que l'adreça d'enviament sigui correcta a l'hora de fer la comanda i aconsellem identificar al camp d'observacions un horari aproximat per executar el lliurament de la comanda.

PUC RETORNAR UNA COMANDA?

Els productes frescos aquí oferts són peribles i tal com indica a l'article 102 TRLGDCy U, els clients NO tindran dret a desistir la compra realitzada excepte: “Únicament serà possible tornar-ho si es demostra que els productes que han estat enviats estan en mal estat”.

 

Per fer-ho enviarem un repartidor perquè reculli la mercaderia per comprovar l'estat del producte.

COM PUC ACONSEGUIR PUNTS?

  • ​COMPRAR UN PRODUCTE: 1 punt per cada € gastat.

  • REGISTRAR-SE: 50 punts.

  • GUANYA RECOMPENSES: 300 punts = Descompte de 5 € en comandes superiors a 60 €.

Els punts adquirits per compra només s'efectuen si es realitzen les comandes a través de la pàgina web.

bottom of page